SOLSOLSOLSOLSOLSOLSOL

HÄRLIGT solen är tillbaka. Var ledig igår och Theo var hemma efter att ha smittats av dalabacillerna. Danne ,Theo&jag var ute och åkte snowracer jävlar vad det gick skoterspåren är stenhårda minst 50 blås med racern. På eftermiddan Var Hasse här och skodde Bengisen &  verka claesson 800:- fattigare=(.  Har jobbat idag sen hämtat Theo, Danne for till Östavall och hämtade ved. Eldade upp det sista vi hade ikväll.  Danne är väl hemma vid 20.30 då är det bara att kasta ved. Ska gå och lägga Theo nu (nä förresten han lägger sig själv bara jag är på övervåningen). Ha en underbart solig dag imorgon oxå. Själv jobbar jag 8-17 och sen hela helgen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så du har oxå jobbat och slitit heeela helgen?! Suck....

2009-03-23 @ 07:23:13
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du nu har solen både gått upp å ner ett par ggr jag tror tillomed att det har hunnit snöa UPPDATERA

2009-03-26 @ 20:43:30
Postat av: Anna

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN IDAG 27/3 ,KRAM

2009-03-27 @ 20:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0