NYTT ÅR,HEMMA IGEN

Halloj nu är vi hemma igen efter nästan en vecka i bakvattnet. Min syster Lillan och hennes familj (5 pers + en hund) i en stuga. Danne, jag & Theo (och tre hundar), Malin Freddy och Adrian i en stuga .Trångt men kul.
Har åkt skoter och slalom Theo gick med skidlärare 2x1 timme sen åkte han som en raket lite övermodig men duktig.
jag åkte 5 dar (träningsvärk vad e d). Tyvärr är inte min kamera vad den skulle vara lägger in dom bilder jag hann med innan den la av. Måste köpa en ny. Ska bara ta det lugnt idag tänkte rida men det är -20 grader ute så jag hoppar över det.
Här är lite bilder.

    

   

Kommentarer
Postat av: Sofie

God fortsättning!! :)

2009-01-04 @ 16:12:01
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhhhhh, jag vill också ha snö. Jävla 08 område

2009-01-11 @ 19:35:11
Postat av: Anna

Åhhhhh, jag vill också ha snö. Jävla 08 område

2009-01-11 @ 19:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0