LEDIG

Var uppe tidigt och skjusa Theo till bussen sen hem drack kaffe och surfade runt lite. Dammsög och skura sen gick strömmen igen. Stack ut och red med Annelie 1 1/2 timme pulsa snö. Bengan hade trampat sig och blödde lite när vi kom hem men det var ingen fara. Skittråkigt hemma utan ström. Danne for till läkaren i Stöde vid 13.30 vart sjukskriven till onsdag. Själv la jag mig på soffan och läste, slummrade till en stund. Hämta Theo vid 15.40. Fick besök av Ante, Jenny & Junior, min saab åkte med dom :( , men det går ju inte att ha kvar den och titta på. Jobbar 8-19 imorgon. Mamma & Pappa kommer upp från Dalarna över helgen. Ska bli kul och träffa dom gamla skrällena senast var nog i September.
P&K 


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh fan du lever fortfarande? Här är det -3 och 1cm snö ! Kul va? Not !! Skitkallt och fuktigt vill ha minst 10 minus om det ska vara någorlunda behagligt i denna fukthelveteshåla ! Sov Gott!! Bernte är i Kläppen och åker skidor, har slagit på arslet flera gånger redan ! Alex tror att 42 ggr blir nog rekordet. Minst tror jag .

2009-01-29 @ 22:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0