Länk

Försöker få till en länk till min bästaste kompis blogg får se om det funkar. Anna & jag har haft mycket kul tillsammans innan hon träffade Bernte & jag Danne, åkt mc varit på heartbreak( där hon träffade bernte) m.m
Nu träffas vi inte så ofta men jag tänker väldigt mycket på henne fast man kanske e dålig på att höra av sig.
Man borde ta sig mer tid till att höra av sig och umgås än att göra alla "måsten".
Tack Anna för allt roligt vi haft och förhoppningsvis kommer att  få Anna i ett nötskal.

Kommentarer
Postat av: häxan surtant

Jaha och det gick ju inge vidare försök igen

2009-01-11 @ 10:31:31
Postat av: Anonym

det gjorde det ju

2009-01-11 @ 18:51:00
Postat av: Anna

Vill bara säga att. Kompis det var länge sen du och jag var. Vänner det kommer vi alltid att vara ! Det spelar ingen roll om det går lång tid mellan gångerna . Jag finns där om du vill alltid och det vet jag att du också gör, finns alltså PÖSS

2009-01-11 @ 19:32:33
Postat av: Anna

Vill bara säga att. Kompis det var länge sen du och jag var. Vänner det kommer vi alltid att vara ! Det spelar ingen roll om det går lång tid mellan gångerna . Jag finns där om du vill alltid och det vet jag att du också gör, finns alltså PÖSS

2009-01-11 @ 19:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0