TILLBAKA EFTER DATORHAVERI

Hej länge sen jag skrev något men datorn rasa ihop, snacka om abstinens.
Har väl inte hänt så mycke , jobba äta skita sova. Har kommit en MASSA snö, känns som flera meter . Fick skotta fram hästarnas staket var bara ett par centimeter av stolparna som stack upp. Sen vart det svinkallt som mest -24 här uppe men i Torpshammar, på jobbet var det över 30. Är ledig i helgen. Annelie och jag var ute och red i morse tog Diva med oss hon behövde motioneras lite. Theo och jag har kollat melodifestivalen, hittils tycker jag inte att det varit några höjdarlåtar men Theo gillar en del.
Danne har åkt upp till Ånge till Mittis där en gammal kompis till honom och hans band har spelning ikväll. Dom har inte träffats på minst 10 år. Ha det bra och HAPPY VALENTINES DAY till alla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaddå HAPPY VALENTINES??? det heter ALLA HJÄRTANS DAG du e i svärjä pucko.ska man inte fira den tillsammans fast det e klart själv jobba jag till halv 12 så ingen va vaken när jag kom hem : (

2009-02-15 @ 19:48:03
Postat av: tatti

vad heter halloween då jävla försvenskade häxa?

Och vad säger man då da glad alla hjärtans dag eller??????

2009-02-16 @ 18:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0