DET VAR DEN HELGEN DET

Hello så var det måndag igen . Har varit ledig i helgen SKÖNT. Mammaoch pappakom upp i fredags. På lördagen åkte Danne & Theo till badhuset själv passa jag på att städa hos hönsen och ankorna  behövdes verkligen.
På söndag va vi ute och gick en runda passa på att fota med nya kameran så här vart det:

  

Theo åkte skidor  

Bara en liten bild till på snygg-Bengan  åsså en te

Gick  en del vin i helgen är lite trött idag.
Nu har mamma & pappa åkt hem till Dalarna igen SNYFT. Vi ses väl till påsk tror jag , vi funderar på att åka ner då.
Ha en underbar vecka får se när jag skriver nåt igen. Tycker inte att det händer så mycket just nu. BYE BYE

Kommentarer
Postat av: häxan surtant

Har du inga kort på din söööööta lillasyster????

2009-02-05 @ 08:28:19
Postat av: tatti

hon e så ful så hon fastnar inte på bild

2009-02-05 @ 17:53:50
Postat av: häxan surtant

Men jag har kort på den lilla gullungen vill du ha några

2009-02-05 @ 18:49:18
Postat av: Sofie

Allt går super bra med hästen! Han är stört cool alltså!! Jag är MYCKET NÖJD!



Du har en skit snygg häst måste jag säga ;)

2009-02-05 @ 22:27:47
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilka härliga vinterbilder. Du kunde ha fått några av mej också men vi har bara snöslask och det har du väl sett förrut Tjusig häst

2009-02-07 @ 14:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0