TINAT FRAM

Hej nu har jag tinat fram igen. Har gått ett dag sen jag skrev något. Påsken jobbade jag, Danne & Theo for till Stockholm .
Dom hann med en hel del Wasamuseet mm . Dessutom kom dom hem med två nya familjemedlemmar   Majsan och Majson, två majsormar ( jag är INTE kompis med dessa) En av dom ska Theo få visa på skolan imorgon. Idag har jag varit ledig. Strålande väder skjutsade Theo till bussen vid 7-tiden sen hem, kaffe och surfa lite sen har jag varit ute hela dgaen.
Tvättat och städat bilen ( var ungefär ett 5 cm tjockt lager lera på den) Fixade större hage till hästarna( Dom vart sååååå Glada)  SNYGG VA???????

Sen krattade jag gården,2 ton hundbajs. Bytte till sommardäck på bilen så det kommer väl en halvmeter snö strax.
Danne håller på renoverar min hästfinka, han är sååååå duktig.

Diva löper , nån som vet nån amstaffhane som vill para??

I helgen ska vi grilla hos Helena, Hela konsumstyrkan inklusive respektive ska bli kul...
Så nu har jag skrivit ett par rader får se när vi hörs igen... TJING

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan bara säga FY FAN, jag vill inte BLI kompis heller med ormar. Är helt enkelt skiträdd... kul att du tinat. Kram

2009-04-25 @ 22:38:53
Postat av: Anna

Snygg Benga som ler

2009-04-25 @ 22:39:56
Postat av: häxan surtant

IM BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-15 @ 09:54:35
Postat av: Anonym

oh nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

2009-05-15 @ 21:07:29
Postat av: häxan surtant

Jaha när ska du uppdatera då till midsommar eller????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

2009-05-21 @ 22:29:01
Postat av: Anna

Tatti för fan!!! Har du lappmögel i arslet?? Händer det ingenting???? Lillan säg till henne!!!!!!!!Boooooorrrrriiiinnnnnnggggg

2009-05-24 @ 22:38:01
Postat av: häxan surtant

Nää skittråkit e va det är dricka grogg å grilla det går bra det men sköta bloggen det klarar du icke av. BTW så ska du bli moster på julafton!!!!

2009-05-25 @ 17:57:18
Postat av: tatti

sluta tjöta har inte tid lust ork det är ju sommar.



Vat mamma nåt än

2009-05-25 @ 20:01:49
Postat av: Anna

Lillan!!! En till ?? Då blir jag AVIS vill också ha!!!! Iså fall GRATTIS OCH SKIT KUL:

2009-06-08 @ 15:45:43
URL: http://eagleswede.blogg.se/
Postat av: Anna

TRÅKTANT TATTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-21 @ 07:51:15
Postat av: häxan surtant

blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

2009-07-29 @ 20:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0