RE JOBB JOBB JOBB

Kanske ska skriva nåt oxå! Sammanfattning av  Lördag-tisdag:
Lördag:
JOBBA 9-16 hem. Malin, Freddy & Adrian kom upp. Malla hade lagat mat, gu va gott det är när nån annan gör mat åt en.
Halloweenade gjorde spökmuffins & blodiga fingrar (tyvärr kan jag inte lägga över bilderna från min kamera till datorn Fattar ingenting). Drack nåt glas vin Malla & Freddy åkte vid 21.30 Freddys mamma hämta.
Söndag:
Jobba 9-16 Tog Mallas bil till jobbet så Danne &Theo fick hämta mig. Midda & soffa. (efter att ha utfodrat alla djuren)
Måndag:
Jobba 7-19 Chefen borta Hämta Theo hos Carina för Danne va med Stena på hockey. Hem fixa eld & få ungen i säng.
Tisdag:
Jobba 7-19 Chefen borta Hem kolla till djuren sen SOVA.
Onsdag:
Jobba 7-16 Chefen fortfarande borta
Hämta Theo , hem, laga mat, hjälpte Theo med läxorna
Torsdag:
Skulle vart ledig men chefen borta så jobbar 7-16 sen möte på skolan med rektorn om Theo.

Är tack o lov ledig till helgen då ska jag RIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   Fast på Bengan så klart.

Kommentarer
Postat av: lillan

Chefen borta chefen borta skriv när han e där istället då

2008-11-05 @ 21:13:54
Postat av: Tatti

Det vet man inte

2008-11-06 @ 06:07:11
URL: http://lillhullsjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0