JAG BLIR SÅ GLAD

Hello! Igår morse satt Danne & jag o kollade efter en ny (bättre begagnad) bil, för saaben börjar krångla(ingen fläkt, jobbigt när det är -15). Vi tittade på bilar runt 20000:- o pratade om att vi får väl låna till en bil. Åkte iväg till jobbet, hade spelat på bomben ( man ska pricka rätt resultat i 3 matcher) körde ner kvittot i maskinen JAG VANN 23 000:- HURRA!!!!!!!
Har sen suttit o kollat efter en ny bil, liten och bensinsnål. Vi får se vad det blir. Nog om det.

Snöar ute. Satte fram alla ljusstakar och stjärnor igår, Theo o Danne var i ö-vik o badade. Ska snart fara till jobbet med min "kalla" bil.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis till pengarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-30 @ 10:00:18
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: lillan

Jag e inte ett dugg avundsjuk :-(

HÄXAN SURTANT

2008-11-30 @ 17:52:23
Postat av: Anonym

ETT JÄTTE GRATTIS TATTI; välbehövliga slantar nu när bilen krånglar. Danne ringde till Johansson o berättade. Häxan surtant kan fortsätta o vara avundsjuk hon får väl spela hon också i stället. man måste ju våga satsa för att vinna.

2008-12-02 @ 09:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0