ELAVBROTT

Hello Igår försvann strömmen 2 timmar då hade jag precis fått maten klar. Idag försvann den 1 1/2 tim precis när jag skulle börja göra lasagne. Ringde Danne så köpte han pizza på vägen hem, precis när vi satt oss och tog första tuggan kom strömmen tillbaka. Annars så har dagen varit bra, hovslageren var här å skodde hästarna. Städade åt hönsen och ankorna.Städade inne. Theo va hemma idag "ont i magen". Jag tror han ville va hemma med sin mamma.
Idag fick jag hem ett par grejor jag köpt på tradera en Jacka  . Ett par vinterridstövlar  .

Så nu slipper jag frysa. Fick tillbaka på skatten idag oxå.TACK SKATTEVERKET. Men vi har ju redan köpt en skoter i förskott. (Fick låna av syrran,Monica inte snål-Lillan). Imorrn e d jobb som gäller 8-19 sen ledig helg, men Danne ska iväg å fixa skoterkort( han behöver ju det eftersom vi ska till Bakvattnet över nyår) så Theo å jag ska fortsätta julstöket.
Ha en bra kväll.  ps snöar nu igen

Kommentarer
Postat av: häxan surtant

Vaddå snål????? Du som vinner massa kosing å inte ens kan sända en slant till din fattiga lillasyster.

2008-12-04 @ 21:32:39
Postat av: Anna

Jag fick också tillbaka, du förresten kul grej Kram

2008-12-05 @ 16:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0